Nedräkning

På måndag börjar barnen skolan igen= jag får mer dator/bloggtid. Så det kommer mer... Den som väntar på nåt gott...
Idag var det storstädning här. Har rensat bort i stort sett allt som fanns i barnens rum. Har hållt på en hel dag så jag är ta mig fan helt slut nu.
Det var den lediga dagen det. Kom inte å säg att jag inte vet hur man roar sig!!

Livets aviga och räta

En helt suverän bok som jag tycker att ni ska ta er tid att läsa.
Det är en bok om vänskap och svek, om en liten grupp kvinnor som söker sin väg och försöker leva självständiga liv.
Livet blir dock inte alltid som man tänkt sig och det tar också oanade vändningar för samtliga inblandade.

På fredagkvällar samlas en liten grupp kvinnor i Georgias garnbutik för att sticka. Dom som inte kan sticka är välkomna dit för att lära sig den ädla konsten...
Å nog lär dom sig något alltid... men det handlar inte enbart om stickning. Alla påverkas av dom här fredagkvällarna. Även du som läsare... Boken är fylld av glädje och sorg, liv och död, drömmar, svek och garn!


Julia Roberts har köpt filmrättigheterna och kommer spela en av huvudrollerna i filmen som beräknas ha premiär i år!!



Nu sitter jag här å väntar på att filmen ska ha premiär...



Crystal Ball



Lyssna på texten å lyssna noga...

RSS 2.0