NUUUU

Loggar jag ut å försvinner =) Semestern börjar kl 16!!
Uppdateringen kommer vara skitdålig nu under 4 veckor, men så är det... Jag skall vara på sjön å grilla å ha det gott!

Att packa inför midsommar



Behövs nåt mer...?...Nä...??

Dazzle Toez

Tycker det är snyggt med lösnaglar... även på tårna! Ser väldigt fräscht ut.
Men vart köper man dom??



Skulle vara roligt å prova :P

Tjejen som INTE behöver nån kamera

Det här är det bästa jag sett!! Hon kan ju fan teckna sina foton.... ruskigt bra.

YES!!

Min kamera är lagad! Johan hämtade den i Karlskoga idag så jag får den lagom till midsommar =) GÖTTANS!
En hel del utbytt i den så den var nog väldigt trasig.




Orkar man med ett spinningpass idag?
Efter en jävligt onyttig helg så borde jag pallra mig dit... men det känns lite ogjort ändå med tanke på att jag troligtvis inte kommer träna nåt direkt under semestern.
Usch jag har så dålig karaktär! Hittar jag en liten usel anledning till att inte gå dit så kommer jag inte göra det heller...
Jag behöver nån som tvingar mig!

sol

har utlovats av yr.no idag.
LJUGHALSAR!!!
Jämntjockt med moln här å det finns fasen inte en enda liten solglimt.
Min enda lediga dag denna veckan...
Men nästa vecka är det S E M E S T E R!!!

Nedräkning är det ju faktiskt nu... 3 dar kvar!



Vad ska ni hitta på under sommarlovet/semestern??



Omedelbar uppsägning

ligger nära till hands nu.
4 dar kvar till semester. Hade det varit 5 dar kvar så hade jag sagt upp mig.
Igår.

Likheten är slående

hehehe...klockrent!




Förberedelser inför semestern

NUUUU är det inte långt kvar!! Sista veckan.... jobbar iofs hela midsommarhelgen men so what?
Sen är jag ju faktiskt ledig i 4 veckor.
Så denna vecka ska det städas å tvättas å grejas för hur mycket tid har man lust att lägga ner på sånt när man är ledig??!
Jag ska iaf vara slö, slapp å likgiltig. Oavsett väder så tänker jag fan njuta av ledighet.
Regnar semestern bort så får den göra det...
Då ska jag köpa godis varje dag å kolla på filmer!
Är så galet trött så det ska bli obeskrivligt skönt att vara ledig!

Förhoppningsvis är min kamera snart fixad oxå... semesterbilder utlovas :)

Persienner



Nu jävlar är dom på plats!! Äntligen kan jag ha en temperatur på under 30 grader inomhus när det är sommar =)
Så numera kan jag inte svara på vad det är för väder ute!
Jag frågar helt enkelt yr.no så slipper jag resa mig upp!

3 saker jag inte ska göra i helgen

1. Jag skall icke se på bröllop

2. Inte heller på VM

3. Jag ska inte åka till Rom

Vad ska ni inte göra??

Strömlösa




Allt blev svart... lagom till morgonkaffet naturligtvis! Så det fick jag inget!!!
Dagen var nästan förstörd men efter en dryg timma kom det tillbaka å jag kunde på stående fot svepa 2 koppar kaffe.

Nu ska jag kompensera det uteblivna kaffet med att sätta mig en stund i solskenet...

101 år

och bestämde sig för att prova Creme Fraiche.
Vad det är har hon ingen aning om.... hon vet heller inte hur man ska använda det eller vad det smakar.
"Kan man äta det som mellanmål?"
Söta lilla E :)
Man lär så länge man lever heter det ju å hon är verkligen ett levande bevis på det =)

Jag är inte klok

Kommer hem efter jobbet...svintrött å allmänt less. Tar laptopen å sjunker ner i soffan... vad gör jag då??
JO! Jag bokar ett högintensivt spinningpass!
Hur kom jag på den briljanta idén då?
Nåt sjukt infall jag fick där en sväng. Tro att jag ska orka det idag...?
Dessutom har jag ingen bil så jag ska cykla både dit å hem oxå.

Det slutar inte där... imorrn bokade jag in spinning, på torsdag ska jag på ett bollpass å på lördag ska jag på ett CirkelPass med styrka och kondition =)
Hur jag orkar?
Det gör jag inte...

Skit är vad det är!!

H A T A R regn!!! En pessimist som jag har sällan fel... det här kommer garanterat hålla i sig länge!
I Sverige fungerar det inte som så att det kommer en regnskur å sen är det bra!
Näpp. Här ska det regnas veckovis!

Nu ska jag dra täcket över mig å ligga still i soffan... för inte fan kan jag sova på nätterna heller.
Jag är en solstråle... jag vet... *muttrar*

Dessutom är kameran trasig! Glapp i strömkabeln till laptopen oxå... livet är fantastiskt!

varmt å gött =)

Vem blir först att gnälla på värmen i år då??
Jag vet iaf att det inte blir jag! Mig gör det inget om sommaren blir varm å het som i helvetet!

Idag var det jobb som vanligt. Det mest ångestframkallande jag vet är att jobba en sommardag... det är slöseri på riktigt hög nivå!
Drog tidigare från jobbet för att köpa avslutningskläder till Ida å det gick faktiskt smidigare än beräknat! Hör å häpna, men vi var nöjda å glada båda 2 när vi kom hem! Det brukar inte sluta riktigt så när man ska köpa kläder med den damen...
Men ingen vila, ingen ro! Efter det blev det ett svettigt spinningpass igen.

Nu sitter jag i soffan å degar med riktigt bra samvete :)

Väntar på att jag ska få hem Supernatural säsong 4. Herregud jag kommer inte få se det ikväll!!
VARFÖR tänkte jag inte på det tidigare?? Kunde la för fan tagit hem det i tid så jag slapp vara utan!
För att detta inte ska upprepas så tar jag även hem säsong 5 redan nu...


RSS 2.0