Maskerad

jag har bara en bild för tillfället så den får ni nöja er med. Att jag skrattar beror på David... kolla hans fula ansikte! Hahahaha! Det var såååååå längesen jag skrattade så mycket!
 
 
Lite mer bilder kommer nog framöver. Ska bara rycka upp mig lite å föra över bilderna. Är bara en aning trött å orkeslös nu. Träningen funkar inte, det regnar jämt och det är mörkt.
Men det värsta är träningen. Jag fick på mig kjolen som ni ser men känner ändå inte att jag blev speciellt nöjd.
Vi har crosstrainer inne å jag försöker cykla till jobbet när vädret tillåter men hur ofta är det?
Jag kan inte skylla på nån annan än mig själv. Möjligheten finns... jag ska bara ta tag i det. Känner mig bara arg just nu. Arg för att jag inte tar tag i det!
Har funderat på om nån slags träningsdagbok kan hjälpa mig att komma igång?
Det hjälpte iaf när jag hade problem med sömnen. Jag vet inte... får fundera på vad fan jag ska göra

Motivation

Herregud vad jag kan vara omotiverad i min träning!! Men jag har ett mål att uppnå å jag måste komma dit.
Första delmålet måste vara uppnått redan nästa lördag. -3 cm! Hur mkt jag har kvar tills dess vet jag inte men det känns bara som om jag krympt ett par mm.
Idag har jag kört crosstrainer i 33 min å förbrände 300 kalorier under den tiden.
Sen ska jag cykla till jobbet å hem igen, det blir totalt 1 mil.
 

Nu så

är jag igång rätt bra med träningen. Det tar fortfarande emot till viss del men det går ändå åt rätt håll.
Det är inte lätt när man inte direkt har nåt gym att gå till utan själv ska lägga upp sina träningspass hemma. Det blir lätt så att det inte blir av. Man rycks inte med på samma vis som man gör på ett gympass.
Var på ett boxpass i Mariestad förr veckan men för det första var passet bara på en timme å det är för lite när man kör boxpass. Dessutom var han lite seg å musiken långsam... det var ett helt okej pass men det var inte alls lika bra som det jag är van vid. Tur på sätt å vis nu  när jag inte har samma ork.
 
Annars är det lugnt här. Även denna veckan har jag fyllt med jobb. 40 timmar kommer jag ha jobbat när veckan är slut, vilket är precis så som jag vill ha det.
Förutom det så har jag verkligen inget annat å skriva. Det bara rullar på! Ser fram emot advent nu så jag får göra lite fint här i fönstren. Har köpt så himla snygga gardiner på jotex!
 
Nä nu är det dags att ta tag i livet här å snöra på sig skorna för en liten löprunda. Det gäller bara att intala sig att man orkar. Tur att det är sol idag iaf!

Ny bil!!

Visst är hon fin??
Hade sån förbannad tur så jag fick tag i den för 34.000 å den har bara gått 5000 mil lite drygt. Hon sänkte priset från 58.000 till 34 för att hon behövde pengar =) Kan man ha sån tur??
Dessutom bara 650 spänn/år i skatt. Om ni inte är i behov av en stor bil så köp en sån här. Den går billigt också. Omkring 0,3-0,5l/mil beroende på hur man kör
Tänker på dig Äwa som kör mycket. Fundera på det!
 
 
 

RSS 2.0