"semester"

Jo man tackar...
Tur att det inte är riktigt bra väder för jag har då inte vart ledig nåt på min semester iaf.
Jag är helnöjd med regn å mulet =)

Förutom flytten med allt vad det innebär så tilläggsisoleras även södersidan på huset.
Som tur är har vi haft 2 snickare här några dagar annars hade vi inte blivit klara på hela sommaren.

Fy fan... sen ska det målas också!




Johan tyckte att den här bilden var oerhört rolig... den hamnade på facebook med rubriken: "Kvinnans rätta element"
Hämnden är ljuv... när han minst anar så ;)




Ida har jobbat lite... med betoning på lite! Att slipa skåp är tydligen inte så roligt hehe

Jag har dåligt med tid att uppdatera här men jag slänger in lite blandade bilder då o då.
Ska försöka komma på hur man bloggar via mobilen så kanske jag uppdaterar oftare :)

svensk sommar



Bilden talar för sig själv...
Men å andra sidan så har jag väldigt mkt att göra nu så det får inte vara för fint väder heller!

2011-03-30

Sen dess har det vart tyst här. Nu är det tydligen dags att damma av den gamla bloggen å börja skriva igen då.

1997 började jag som semestervikarie på Sleipner. Nu 15 år senare ska jag göra min sista dag på exakt samma ställe. Det känns konstigt att den dagen jag längtat efter å väntat på i över 1 år faktiskt är här nu.
Å det känns inte så bra som jag hade trott... jag har visserligen tröttnat en hel del på arbetstider m.m men efter 15 år så är man inte längre bara arbetskamrater. Man blir även vänner. Ni vet det mesta om mig och ni har ju faktiskt följt mig genom nästan hela mitt vuxna liv. Jag hade inte ens fyllt 20 när jag kom till er och jag kan garantera att jag inte hade blivit kvar om ni inte varit just precis så bra arbetsgrupp som ni fortfarande är.

MEN! Nog om det... här kommer bilder på huset :)


Här bor vi :) Visst är det fint?




Det här huset ligger mitt emot huset som vi bor i. Det finns möjlighet att inreda 2 rum och kök när vi får tid/ork.
Här finns också garaget



En del av trädgården plus uthusen


Nu har ni sett utsidan... bilder inifrån kommer vid ett annat tillfälle. Först måste vi komma i ordning!


RSS 2.0