bla bla bla

Jag hinner inte med det här :P
Hur fan bär sig folk åt för att hitta tiden? Det är sjukt hur fort tiden går!
Denna veckan har barnen dessutom sportlov å sitter uppe lite längre på kvällarna. Gärna vid datorn då så jag inte kommer intill förrän vi ska sova... å hur mycket orkar man blogga då?

Kan väl iofs passa på att ge Victoria en liten knuff!!
Hur blirä nu med Facebook då??
Jag väntar på dig... där händer allt förstår du!

Going under



Tänka sig! Så lätt det var... Jag hade nog kommit på det själv till slut. Men jag ville inte... :P

Ät Hollywood-trendigt!

Jorå... Beyoncé gillar apelsin! Det är sant! Läste det på aftonbladet! (var annars?)
Å genast är frukten en trend.
Den är inte god, saftig eller nyttig. Den är en trend!
Att jag äter apelsiner nästan dagligen är inte lika intressant eller?
Det gör den inte trendig.... det är det som gör den till en svenne-frukt!

Ärligt talat orkade jag inte ens läsa artikeln! Det räckte med rubriken...
Beyoncé älskar apelsin


Vill du vara riktigt trendig å smart här nu så kanske du ska klä dig som en apelsin också?
Eller varför inte dofta som en?
Möjligheterna är oändliga!

RSS 2.0