sänggavel

Var i glödheta helvete hittar jag en snygg sängram?!
Den får ICKE vara vit! Ingen fanér å inget modernt skit med stålrör eller liknande...
Gärna mörkt träslag och jag är inte bara ute efter en huvudgavel utan en hel sängram.
Det finns ju en snygg serie som heter Bombay. Dom har alla möjliga möbler men inte nån sängram...
Det är synd det för det är precis så jag vill ha det.
 
Jag har kollat på Ikeas sida, Jysk, Mio och Sova. Jag har kollat på blocket å tradera och på diverse andra inredningssidor helt utan resultat.
Det får inte vara furusäng heller, då är jag hellre utan.
Den får inte kosta hur mycket som helst men jag har en hel del sparat och jag är beredd att spara ännu mer om det krävs, bara jag får en säng jag vill ha.

Syndarhelg

I fredags hade jag gått ner 1 kg till o 9,9 kg totalt så nu väger jag nog vad jag gjorde när jag flyttade hit.... bara resten kvar!
MEN det var bröllop i lördags å igår käkade vi pizza. Bara pizzan motsvarar ungefär 2 dagars propoints för mig så det kilot går jag nog upp igen denna veckan.
Skit samma. Pizzan var god iaf å troligtvis den enda pizzan jag kommer äta i år.
 
 
Det fina brudparet Ida och Ulf med sin lille son Anton =)
 

Dåligt bloggande

Men jag tappar lite motivation ibland. Är mkt med Ida i skolan just nu också... för mycket.
Hon är la säkert skoltrött men det blir inte bättre. Det har snarare gått utför riktigt, riktigt ordentligt o det ser mörkt ut inför avslutningen nu.
Betygen är i bott helt enkelt.
 
Dessutom hade jag gått upp 0,3 kg förra veckan. Denna veckan blir la säkert inte bättre med tanke på vad vi åt å drack i lördags å nu på lördag är det bröllop.... kommer gå åt helvete igen med all säkerhet.
Jag gör mitt bästa på veckorna iaf å kan jag inte unna mig nåt helgerna så får det fan vara.
Jag tänker äta gott på helger, så är det bara!
 

RSS 2.0