After Work/Klassfotboll/Fiske

Man hinner möe på en helg :)
I fredags var det After Work med tjejerna på jobbet












På lördag var det klassfotboll! Det blev som vanligt en lång å seg dag för alla föräldrar men barnen var nöjda å glada!






Nu är sommaren snart här på allvar!! Vi tog en fisketur å hämtade upp 8 fina abborrar :)




Pimpelfiske :)



Nils fick nån äcklig, slemmig romsäck som han släpade runt på å försökte döda.
Speciellt intresserad av att äta den var han inte.

Kryddparty

Köpte en ostmix denna gången. 239 spänn. Det får man en jävla massa ost för egentligen, men den här var riktigt god.
Man kan göra dipp av den. Det kan man inte av riven ost. Det blir klumpigt. Usch
Å så kan man göra ostsås och...eeeh...

Mina naglar är nymålade... coolt rosa. Neonskyltsrosa heter nog färgen.
Tänkte bara upplysa om det ifall ni sitter hemma å undrar...?!

Tidernas störste optimist

-"Hur får jag mina vita lakan ännu vitare?" frågade han idag
-"Blek dom i klorin" sa Eva
-"Det är väl lika lönlöst som att äta medicin när man är sjuk? Det hjälper inte....."

Haha han är verkligen en pessimist av sällan skådat slag!

Ett gott skratt fick vi iaf =)

Nu så...

Laptopen tar inte emot min digitalkamera. Den accepterar allt men icke kameran.
Därför blev det inte uppdaterat med bilder som jag hade tänkt... men nu är det fixat iaf.
Här kommer bilder från helgen:


Rosévin! Det var inte dumt alls...



En vacker Mia å en avsevärt mindre vacker Kjell =)



Johan ler gärna på bild... fast åt fel håll



Killarna spelade kanonbra!



Jim tog plats på scenen där han visade upp sin något slappa kroppshållning
Men han var duktig han med :)



Mina ömmande fötter när natten var till ända. Förstår inte varför Johan ser rädd ut..???



Å lille Nils är hemkommen =) Här inviger han kattlådan inför publik



Hugo var lagom glad... han vaktade sitt hem noga!


Nu har jag kommit hem från ännu ett spinningpass. Är rätt så sliten så jag ska mjuka upp i en varm dusch strax!
Skönt att ha kommit igång nu iaf =) Det känns faktiskt riktigt bra!!

Dåligt vin...

måste jag ha fått igår. Blev så hemskt trött å seg idag.... fattar inte det!
Har lite bilder från helgen men jag orkar inte lägga ut dom nu.
Jag ska dricka cola, äta onyttigt å kolla på supernatural!

Men kika in imorrn så ska ni få se bilder på lille Nils 8 veckor =)

Kvällsnöje



Man är la lite av en geek kanske... men den bästa stunden på dagen är när jag är ensam med min laptop å glor på serier!
Nu är ju The Vampire Diaries slut för säsongen så jag kastar mig handlöst rakt in i nästa serie!
Tur att jag har ett liv annars hade jag nog ägnat varje ledig stund åt serieföljande.

Nya brills

Vita, fina plastbrillor är ett av dom senaste inköpen =)
Både fula å coola på en gång... vet inte riktigt vad jag tycker om dom ärligt talat.
Vit plast is da shit!


Lite insektsvarning är det över dom... stentuffa!

Smickrande bild för övrigt...Pannan ser inte ut att ha ett slut, mina läppar fnasar sönder å jag är blekare än ett vitt bomullslakan!

Är du på bra humör??

Gå då å köp dig en rulle plastfolie.... extra bred!
Försök sen att öppna skiten inom 1 minut. Lyckas du med det så kan du ju alltid försöka riva av en bit plastfilm från rullen =)
VIPS så är ditt goda humör som bortblåst!!

DÖD ÅT GLADPACK!!!



Jag kan vikariera som tält


Det här är en köksrock. Används på arbetet då vi värmer mat till dom gamla.
Stor, rymlig, varm å ful... har alla egenskaper som ett tält kan tänkas ha!
Vad säger ni om detta som dagens outfit?? Va? Va? Va?


The Point Of No Return...

Nu är det gjort. Känns jävligt bra... dyrt blidde det oxå. 390 spänn/månad!
Jag ska börja träna på Sirius. Man får verkligen valuta för pengarna å när det är så dyrt så går man dit av ren snålhet om inte annat.
Finns ingen som helst återvändo nu å det ska faktiskt bli förbannat roligt!!
Brorsan tränar där oxå så man känner iaf en människa.
-Det syns att ni är syskon, sa han jag hade mötet med idag.
-Burn in hell...

Sa jag inte.
Men vi är inte det minsta lika. Jag är snyggare... där har ni skillnaden!

Vill ni veta vad dom har att erbjuda så kan ni få en gratis provapåvecka genom mig.
Men jag har bara 3 såna biljetter så det är först till kvarn... kostar ju inget att prova på det gratis eller hur??
Gratis är jävligt gött i alla lägen!







Å där ramlar hon in...

i bloggvärlden igen!
Jävligt dåligt uppdaterat... I know!

Har det hänt nåt då?
Inte här iaf... allt är som vanligt å det är jag faktiskt väääldigt glad för!
Även om vardagen kan bli en aning trist ibland...

I morses hade jag ställt klockan på 5.30.
Den ringde å jag tänkte att om jag lurar tiden å drar fram klockan till 6.30...sen drar jag tebax den igen å får sova en timme extra..??
Just i det ögonblicket kändes den tanken jävligt logisk!
Men efter att ha resonerat med mig själv en liten stund så kom verkligheten ikapp å det var bara att kliva upp!

Nu sitter jag här å har inget vettigt att skriva för tillfället. Tid har jag inte heller... jag ville bara uppdatera för å ha det överstökat.

Å nu var det gjort!


Bloggen vilar..

Jag saknar inspiration för tillfället, därför är jag frånvarande.
Ska ta tag i det imorrn när jag är ledig... Ikväll anar ni inte hur mycket jag har att städa här!!
Sanna å Idas pappa har flyttat i dagarna å vart har han lämnat alla deras saker tror ni...?

Just precis.
Inte för att det var fel å lämna det här å jag visste om det innan... men jag trodde fan inte att det var riktigt så här mycket!
Sååå... jag sätter la fart då!

RSS 2.0