Hussvamp

Det är väl ändå djävulens påfund?
Vi har fått riva både golv å väggar... slitit som djur pga det!! Å försäkringsbolaget vill såklart inte ge oss ett öre..
Det är inte i boningshuset som tur är men ändå. Det är mindre jobb för det.
så ser den ut... sprider sig som en löpeld å gör man inget åt det så rasar huset till slut.
 
Med hjälp av dom där vita trådarna försörjer den sig med både vatten å kalk så i rätt miljö växer den fort
 
 
Idag har jag faktiskt vart ute å sprungit. Det var ett tag sen å det märks! Orkar inte så mycket.
Önskar att jag hade karaktär nog att fortsätta med detta varje dag men det är inte så lätt att varken hinna eller orka. Denna månaden har jag sjukt mkt jobb å igår jobbade jag delad tur 8-13 och sen 17.30-23.... fick jobba över lite för det fattades nattpersonal. Idag jobbar jag 12-22 å torsdag fredag 7-16 *pust*
Tur att man trivs iaf :) men det ska bli gött med ledig helg!
 

Supernatural

Jag förmodar att ni inte följer serien å ni ger la blanka fan i vilket... men den 3/10 drar det igång igen!!
Som jag har väntat!
Det är få serier som håller måttet i så många säsonger. 8 säsonger för att vara exakt. Snart 9.
Om inte annat så känns det bra att vila ögonen på dessa fina pojkar :)
 
Jorå...
 
Men nu är det lördag! Min sämre hälft har spelning ikväll så jag å Sandra ska ta ett glas vin (eller fler)
 
 

Jak är trött

sa bli gött mä hälg!
Jobbar 7-16 alla dar denna veckan... månd-fred. Fan vet om jag verkligen skulle vilja göra det jämt.
Är helt slut å saknar att ha en ledig dag för mig själv.
Nog för att helger är trökiga att jobba men kontorstider är nog värre. Tror jag... jag vet inte.
Eller så säger jag bara så för att jag är trött nu.
 
Hur som helst så händer inget alls denna veckan. Jobba, äta, sova... så spännande är det.
Men på fredag ska jag å Johan sova i båten för första gången :)
Bara mysa o äta gott. Det ser jag fram emot.
 
Hoppas jag kan kika in till er på jobbet nästa vecka. Som det ser ut nu så har jag ett par dar ledigt men det kan ändras fort.
 
Nu sovaaaa....
 

Båtaffär =)

Nu är det klart! Imorrn hoppas vi kunna köra hem båten å ha den i Otterbäcken det lilla som är kvar av säsongen.
Kuuuul!!

Trött...

Jobbat torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag och idag tisdag... imörrn blir det jobb igen men på torsdag ska jag vara ledig!
Tur att man trivs bra :)

Vi ska nog köpa båt förresten! Kanonfin båt verkligen! En som Johan känner som ska sälja sin båt så förmodligen blir det affär redan i helgen om vi har tur =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dom 2 sista bilderna är tydligen pyttesmå... fråga mig inte varför. Tog dom från blocket.
Men visst är den fin?
Gott om plats också :)
 

RSS 2.0