Semester 2013

Vad nöjda vi är! Vilket väder!! Strålande sol å varmt nästan hela tiden =)
Men tiden gick fort, nu är vardagen här. Skönt på sätt å vis men lite längre ledighet hade varit gött.
Hösten har jag egentligen inget emot. Det är vintern som är fruktansvärd!
Men nu ser jag fram emot mitt träningsprogram i höst. Jag börjar inte 2/9 som jag hade tänkt först. Jag kom med i en grupp som startar i oktober istället.
Det kan bli några fina helger i september å jag vill kunna åka ut med båten då utan att behöva tänka på träning hela tiden.
Vi ha ätit, ätit å ätit under semstern =) Vin å öl gick det åt en del också! Gissar på att jag gått upp ca 5 kg.
Gör inget... nya friska tag nu igen.
 
Lite bilder...
 
Ida kör jollen som vi hade på släp under vänerveckan
 
Johan pustar ut i Hällekis gästhamn
 
En blåsig dag! Men på andra sidan ön hade vi sol å vindstilla nästan hela tiden =)
 
Samma ö fast på den sidan där blåsten inte kom åt. Stor skillnad! Mycket båtar var det men vi kunde inte ta oss ut pga blåsvädret. 2 dagar var vi inblåsta här i en naturhamn. Utan ström å toalett...
Toalett finns i båten men eftersom vi inte kan tömma den i hamnen fick vi vackert gå på utedass å det HATAR jag!
 
Samma ö igen. Ida å Johan =)
 
Ida
 
Kalas på Bösshamns gästbrygga
 
Våran båt :) Tittar ni noga så syns jag i ena fönstret.. det är nog ungefär den enda bilden som finns på mig.
Jag står hellre bakom kameran!
 
Jag tror att vi var totalt 8 eller 9 båtar som åkte ihop. Här är 4 av dom
 
 
Sanna vill inte heller synas på bild så det här är sällsynt! Men iaf en söt bild på henne å hennes Daniel
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0