Inte så aktiv här...

Borde väl egentligen stänga ner den här sidan eftersom jag saknar både tid o lust för just bloggande.
Men den är ju inte i vägen för någon så den får ligga o vila när jag inte skriver.
Enklast är ju att följa mig på Instagram eller Facebook för att hålla sig uppdaterad om mitt högintressanta, spännande liv...
 
Det är mycket fokus på mat och träning. Ju längre jag håller på o ju mer jag lär mig, desto roligare blir det!
-10 cm i midjan och -10 cm runt höfterna... så ja! Jag är nöjd!
Har ju en del kvar men här ska inget stressas fram.
Kan ju visa er hur långt jag kommit hittills:
Den här bilden togs i oktober 2013 innan jag började träna
 
Den här bilden togs i fredags, alltså den 14/3
Man kan väl inte bli annat än taggad till att fortsätta med såna här resultat??
Det ligger SJUKT mycket jobb bakom det här... Jag får verkligen slita för varje litet hg... varje cm... tur att jag älskar träning ;)
 
Min nya tatuering har ni inte heller sett =)
Jävligt nöjd!
 
 
Ledig dag idag. Det innebär träning, planera veckans måltider o kanske hinna städa lite också. Men bara kanske...
Det är ju inte så att jag har mer tid över än någon annan till träning, men jag prioriterar annorlunda.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0